torsdag 2 februari 2012

Snart dags igen

Så var det då dags att packa igen inför nästa mässa i helgen i Västerås. Eller snarare packa om.
Jag har faktiskt inte packat upp. Måste dock ner i lådorna idag och rota eftersom jag har beställningar på en del av det som är nerpackat. Alltid en utmaning att hitta rätt sak i rätt kartong :O)

Igår hade jag en sk "Ta hand om mig själv dag". Började morgonen med asniktsbehandling (- 1 kg pormaskar).
Sen åkte jag hem och gick ett pass på crosstrainern. Hade tänkt köra ett 70 minuters pass.
Efter ett tag hör jag ljudet av rinnande vatten och hastar ut i köket då jag tror att det är tvättmaskinen som sprungit läck. Men det var bara yngsta dottern som spolade i kranen. Hade inte märkt att hon gått in i köket.
Upp på crosstrainern igen. Jag gick och jag gick. För att inte se hur långt det är kvar brukar jag täcka över displayen med en tvättlapp. Tillslut var jag i alla fall tvungen att kolla hur långt det var kvar då benen började bli helt stumma. Oops, hade visst glömt att starta timern igen så jag klev av. Det stack i hela benen och idag känns det...

Senare på kvällen tittade jag på mitt favoritprogram Den hemlige miljonären, tog ett glas vin och gjorde fotbad
(-0.5 kg av förhårnader)

Så nu är jag superladdad och len som en babyrumpa från topp till tå :O)




Kram J

2 kommentarer: