fredag 10 februari 2012

- 20 grader

Nu är det verkligen vinter. I morse var det - 20 grader här ute på Värmdö.

Hade gärna velat ut och springa men det blev ett pass inomhus på Crosstrainern. Har haft lätt träningsabstinens då jag låtit bli för att inte fövärra förkylningen. Men nu äntligen blev det av.
Jag är så glad för det. Det är som att ta ett lyckopiller (fast det tar betydligt längre tid) men det ger samma effekt. Endorfinerna rusar i kroppen i samma tack som svetten lackar.
Jag har en fallenhet för att bli besatt av saker och när det gäller träning så är det väl ok. Ser i alla fall till att hålla koll på kosten och äta ordentligt.

Nu börjar så smått uppladdningen inför Syfestivalen.
Ska fixa ett tävlingsformulär där jag lottar ut presentkort till mina kunder och fixa informationsblad för min pysselträff den 28 april.
Lagom tills jag packat upp från förra mässan är det nu dags att packa ner igen.

Har dock beställt lite nytt skoj som jag hoppas hinna få med mig till mässan i form av band, papper, blommor, stämplar mm. Hinner nog inte lägga upp det på webben så det är först till kvarn på mässan som gäller.

Nu blir det snart filmtajm med bästa mannen.

Glöm inte att säga till din närmaste att du älskar dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar