lördag 18 februari 2012

Full rulle på Syfestivalen :O)

Så var det verkligen. Det var många härliga damer som gav sig ut i vnterkylan för att shoppa loss.

Alltid lika trevligt att se återkommande ansikten och så trevliga dessutom.

Hade en riktigt trevlig dag igår och jag lyckades med hjälp av min mat och vattencoach Lotta undvika huvudvärk :O)

Det blev en tur till buttiken för att fylla på så när du/ni kommer idag är det nytt och fräscht i montern.

Blev så himla glad över att ett par kunder berömde mig för en fin och luftig monter. Tack för det!
Tror att det är ca 6:e eller 7:e gången jag står på denna mässa så nu börjar man ju få rutin och man lär sig något nytt varje gång.
Ett stort tack till min ängel Mathilde som räddade mig i torsdags och hjälpte mig bygga denna fina monter!

Jag är så tacksam för "mina tjejer" Skulle inte fixa detta utan dem. I går var de 2 A:na i sitt esse och sålde så det rök.
Tack Anna och Anita. Keep upp the good work.

Nu är det dags att hoppa in i duschen och piffa sig inför en ny dag.

Välkomna!


Sprängfullt med varor....




...å proppat med folk!


Ha en trevlig lördag.

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar