torsdag 16 februari 2012

Obehaglig "överraskning"

Det var ju väntat men när smällen kommer är man ändå inte riktigt förberedd.

I går damp det ner ytterligare en faktura från min revisor. Efter förra smällen på 30.000 kr!! så lovade han att den skulle bli mindre nästa gång och det blev den. Denna gång är fakturan på ynka 23.000 kr!!
Känns inte som att jag behövde detta just nu.
Är samtidigt skit orolig för att skattekillarna ska dyka upp igen. Vem vet va f-n de hittar på denna gång.

För vilken gång i ordningen vet jag inte men jag kavlar upp mina ärmar och kör igen denna gång lite lättare då tröjan fladdrar lite efter ett par dagar på flytande kost.
Har fått nån elak magbacill som bråkar med mig.
Hade en riktigt tung dag igår och jag hoppas verkligen att denna blir bättre och att helgen blir lysande!

Med hopp om livet och en önskan att motgångarna skall leda till något gott, läs nedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar