onsdag 22 februari 2012

Äntligen!

Idag lyckades jag få till ett efterlängtat träningspass. Har inte tränat sen i tisdags! Men det är inte lätt att få ihop pusslet med sjuka barn, arbete mm.
Idag gjorde ag en kompromiss. Städade åt lillans kaniner och då lovade hon att passa sin lillebror så jag kunde köra ett kort pass på crosstrainern.
Det var inte fråga om någon utomhuslöpning för här har det varit skridskobana utomhus.

Imorgon blir det tokröj i butiken! Det ser ut som om någon sprängt en bomb. Det står 6 halvt om halvt uppackade flyttkartonger och grejer överallt! Måste ju få butiken hyfsat presentabel till kl 12 när kunderna kommer. Så det blir till att ligga i.
Lillens hosta är bättre men lillan får vara hemma. Hon skulle ha friluftsdag men det blev så rörigt och ingen kunde svara på vilka lärare som skulle vara vart och då valde jag att låta henne vara hemma.
Stora tjejens feber lugnade ner sig och hon har lyckligt anlänt till München. Skönt.

Nu väntar jag in ett lass med nya produkter som jag ska lägga upp i shoppen. Kul!

Kram på er

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar