fredag 24 februari 2012

Oooppss.

Glömde visst helt bort att blogga igår!

Till mitt försvar kan sägas att det var fullt ös.

Pga VAB och lite annat som kommit emellan hade jag inte hunnit packa upp efter mässan.
Det såg ut som jag haft inbrott i butiken med grejer över allt. Efter ett turboryck så fick jag undan det mesta.
Hann sen precis plocka kundens order klart innan hon dök upp prick på tolvslaget.
Sen var det kunder i butiken till kl 14 då jag fick i mig lite lunch.
Efter det fanns det ju en del kvar på "att göra listan".
Vid stängning kom Maud och vi åkte till hennes lager för att fylla på med bl a kort och kuvert och nya cirkelpunchar.

Har också efterlyst mina varor från Inkido som verkar vara på vift :O(

Hoppas kunna lägga upp en massa nytt skoj i helgen.

Kl 10 ska jag på EVK  (elevvårdskonferens) för lillan. Hoppas att det blir bra och att jag kan "hålla tätt".
Är ju som bekant lätt inkontinent i ögonen och bölar för allting numera känns det som! Det är så jobbigt när man sitter där med rummer fullt av lärare och jag börjar gråta.... Men de har väl vant sig vid det här laget.
Så det gäller att ladda med snorpapper i fickorna och andas djupt.

Den 18:e februari var det 15 år sedan min älskade mormor lämnade oss. Vill hedra henne genom att tända detta virtuella ljus. Mormor, du kommer alltid fattas mig.



Ha en härlig fredag vänner

Kram J

1 kommentar: