måndag 27 februari 2012

Taktil "O"känslighet Del III

Nu var det dags igen.

Undrar hur det kommer sig att jag oftast upptäcker min taktila okänslighet på muggen?

Kanske inte ska grotta ner mig i det å andra sidan :O)

Idag var det dags igen ( för nytillkomna bloggläsare, sök på taktil för att hitta del 1 & 2)

Klädde på mig som vanligt. Skjutsade lillen till skolan. Hämtade sen en kompis till lillan och åkte därefter till jobbet.Sen åkte jag hem för att laga lunch. Innan jag skulle åka tillbaka till jobbet gick jag på muggen.
Vad hände då. Jo när jag sitter där i godan ro och kissar så tittar jag ner på mina trosor.
Vad hänger där om inte hela 3 st lappar. De var alltså garanterat helt nya och jag har haft dem på mig halva dagen utan att märka nått. hade formodligen inte märkt nått nu heller om jag inte råkat få syn på dem där de dinglade.

Ja så kan det vara i min värld. Man vet aldrig vad som dinglar vart. :O)


2 kommentarer: