fredag 17 februari 2012

Drömtydning?

Den person som skulle ge sig i kast med rubriken skulle nog få nått att bita i när det gäller mig.

I natt drömde jag att min man gett mig en resa till Thailand i 2 veckor. So far so good.
Men på väg dit landade planet tidigare och det visade sig att jag skulle hjälpa till på Invar Kamprads brosars bondgård istället....
Vet inte ens om han har någon brorsa?!
Hmm, vad kan du detta betyda?
Vet itne ens om jag törs spekulera idet.

Vaknade kl 05.00 av att sonen ropade och sen kunde jag inte riktigt somna om pga av allt som snurrar i huvudet inför helgens mässa. En bekant ömhet i käkarna gör sig påmind precis som en lättare huvudvärk.

Laddar med en Alvedon och en Berocca och håller tummarna för att det blir en bra helg.

Tänkte bjuda er på ett vad jag kallar Feel good klipp. Ni har kanske sett det förr ut men det tål att ses igen.
Jag får ståpäls som Gunde säger.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar