tisdag 7 februari 2012

Midnatt råder, tyst det är i huset och bara mamma är vaken

Klockan är ni 01.37 och här sitter jag framför datorn.

Ska alldeles strax gå och lägga mig.. igen..

Somnade faktiskt redan kl 19.00! Fick lov att gå och vila en stund efter maten och orkade sen inte gå upp igen. Tror att jag kanske var lite tröttare efter helgen än jag velat erkänna, vad tror ni?

Vaknade av en en helt igentäppt näsa och svårigheter att andas. Dessutom var jag skit hungrig. Nu har det nässprayats, ätits och nu ska jag "bara" skriva lite innan det är dags att gå och lägga sig igen.

Har hela huvudet fullt med idéer efter mässan så det kan vara bra att vara utvilad för att få rätsida på dessa.

Hade dessutom ett mycket givande möte hos min terapeut igår. Jag fick verkligen ett kvitto på att jag även denna gång har lärt mig saker och växt som människa (jag har gått i terapi förut).

Det ger jag mig själv en klapp på axeln för och säger: Duktigt tjej :O)

Natti natti

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar