måndag 8 augusti 2011

Värdelöst vetande :O)

Vad ni alltid trodde (eller inte) att ni ville veta om mig:

Ålder:
Faktisk 39
Mentalt 20
Fysiskt 25 :O)

Barn: 3

Frossar i: Kräftor

Är barnsligt förtjust i: Allt med körsbär på ( och i )

Samlar på:  Barbapappa figurer

Hemlig talang: Är en jäkel på att rimma

Autografer jag har: Shirley Mclaine, Duane Loken ( Vargtass i Macahan), Blossom Tainton

Blir imponerad av: Människor med gott hjärta och kämparanda

Kuriosa: Har högsmärt tröskel och skriker bara om det inte gör ont! Om jag inte skriker är jag "nästan" död.

Flyttar: Har flyttat 11 ggr vara 3 ggr inom 12 månader

Avgudar: Min man

Min plump i protokollet: Att jag älskar Hollywoodfurar och alla andra fruar med för den delen :O)

Mina dåliga sidor: Har inga, bara några mindre bra.

Ska bli bättre på: Att inte slå på mig själv och ge mig själv beröm.

Är tacksam för: Min familj och mina vänner

Mina hobbies: Scrapbooking och välgörenhet

Sämst betalda jobb: Sommar jobb på dagis. 15 kr i timmen!

Gillar inte: Trångsynta och långsinta människor

Favoritmat: Sushi sushi sushi

Favoritdryck: Rött vin

Humor nivå: Lätt störd

Skulle kunna fortsätta mycket längre men har redan slösat bort för mycket av din tid.





 Oj oj så det kan gå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar