söndag 21 augusti 2011

Ibland bara händer det!

Här om dagen hände det som väldigt sällan händer. Jag tänkte efter före! Tro det eller ej :O)

Undrar om det är ett tecken på mognad eller om det bara var en slump?

Kände mig i alla fall mycket stolt över att jag för en gångs skull inte gjorde bort mig.
Om jag hade sagt vad jag tänkt denna gång hade det blivit sjukt pinsamt!

Chefen på mitt extra knäck har skickat ett varningsbrev till en av sina anställda som inte riktigt lever upp till sitt anställningsavtal. Han fick brevet på fredagen och på måndags morgon är ju jag naturligtvis nyfiken på hur han mottagit detta. När jag kommer till kontoret sitter det 2 killar där i målarkläder varav jag träffat den ena och den andra inte presenterade sig.
Precis när jag ska ställa frågan om hur han mottagit varningsbrevet så klickar det till i mitt huvud!
Vem är mannen som inte presenterat sig? Kanske är bäst att vänta med att fråga?

Sagt och gjort och det var tur för det var ju naturligtvis han! Snacka om vad pinsamt det hade blivit om hat inte tänkt efter före!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar