onsdag 24 augusti 2011

Nu är ni säkert nyfikna....

.. hur det går för mig, "Den tejpade kvinnan"?

Jo tack bra! I natt har jag sovit som en klubbad säl, eller ska vi säga tejpad? :O)

Jag snarkar tydligen fortfarande men betydligt mindre. En sak som min man tycker är ren bonus att nu slipper han att jag stör honom med en massa prat när han ska läsa sin bok innan han somnar!

Jag bjöd honom dessutom på en skrattfest här om kvällen. Medans han låg och läste satte jag igång att snarka trots tejpen. Tydligen hade jag satt de två remsorna för brett isär vilket ledde till att jag i sömnen försökte pluta med munnen mellan tejpremsorna för att kunna snarka.
Jag tror honom när han säger att det såg sjukt kul ut och han bröt ihop i ett skrattanfall.

Ja gott folk sån är jag! Vill att alla ska ha kul jämt ;O)

Idag skrattade jag dessutom åt mig själv.
Fick av en gullig kompis svettband på posten härom dagen. För att bevisa att jag faktiskt använde det så tänkte jag fota mig själv och skicka en bild till henne.
Efter två misslyckade försök med att fånga mig själv på bild insåg jag att jag hade vänt kameran bakåfram....


Men skam den som ger sig!




Mitt hår må ha mörknat med åren men "En gång blond, alltid blond"

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar