söndag 14 augusti 2011

En underbar dag!

Ja, det har det verkligen varit. Inte pga av vädret som varit mest mulet utan för att alla barnen har haft kompisar att vara med hela dagen!

Detta med kompisar är något som man inte kan ta förgivet. Särskilt inte om man har diagnos. Det är ju inte helt okomplicerat annars heller.

Första gången det kom barn hit och frågade efter min dotter för att det ville leka började jag gråta av lycka!

Det går lite upp och ner för båda tjejerna men som sagt idag har det lekts och "hängts" hela dagen.

Detta i sin tur har resulterat i att jag har kunnat titta på 2 avsnitt av Ullared, målat altan räcket, flisat grenar, städat kaninbur, lagat 2 middagar och nu sprungit 9,4 km!

Allt detta är bara bonus. Det som är viktigast är att mina barn har haft en underbar dag!

Ha en trevlig vecka allesammans.


2 kommentarer:

  1. Detsamma önskar jag dig. Ser fram mot kommande skrapmara :) Visserligen är det 2v tills dess men ändå. :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men du är ju för söt! Det du gör "lite medan barnen leker" är jag glad om jag hinner med på en vecka. ;)
    Stoooooorstoooor kram!

    SvaraRadera