onsdag 17 augusti 2011

Prioritering och 80-tals nostalgi

Nu är semestern över och hela baletten drar igång. Nu börjar det verkliga pusslet med att få ihop alla tider.
Nu har jag ju dessutom börjat träna och ska försöka göra tid i schemat för det. Att jag nu även har ett extra jobb gör det lite mer knepigt.

Som tur var har jag fördelen att ha en sk Crosstrainer hemma. Det spar ju tid att slippa ta sig till och från gymmet.
Som bekant så tittar jag inte så mycket på TV men när man står där man står är det verkligen trevligt att titta på TV samtidigt. Har nu börjat titta mig igenom gamla miniserier från 80-talet.

Har hittils svettats till:
Floden blev mitt liv, Öster om Eden, Bortom alla vindar m fl.

Igår började jag titta på Shogun. För er som inte vet det så handlar den om när eruopeerna upptäckte Japan.
Jag var så inne i serien att jag kom på mig själv med att stå och buga! Killen i huvudrollen ( Richard Chamberlain) var inte så sammarbetsvillig så jag hjälpte honom lite :O)
På samma sätt brukar jag också hjälpa till att krysta när det föds barn på film.
För att inte tala om bio! Jag lever mig in så mycket att jag glömmer att blinka. Ögonen svider som satan efter 2 timmar kan jag tala om.
Timmen på crosstrainern flög fram och härnäst väntar Törnfåglarna.


Visst är han snygg! Blir nog lite kär "igen" :O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar