lördag 17 mars 2012

Stor produktionsmängd på G

Nu gäller det att ligga i med tillverkningen av kort.
Ligger efter med kort till mannens jobb. Dessutom är det ett antal kalas samt bröllop på G som kräver sitt. Ett mycket trevligt måste tycker jag :O)

Skön avkoppling att få sväva bort i lim, papper - och glitterhimlen ett tag.

I går såg jag faktiskt på TV. Har efter all hysteri som varit känt mig nyfiken på Twilight filmerna.
Ja vad ska man säga... Jag känner mig i alla fall för gammal.... Men jag ska ge böckerna en chans. Återkommer med mer info :O)

Var ute och sprang imorse i mina nyinköpta skor. Tog det lite lugnt och gick korta sträckor. Vilket nog var bra för jag hade en blåsa när jag kom hem. Har dessutom fått riktigt ont i min häl och det bekymrar mig. Hoppas att jag med hjälp av naprapaten kan få bukt på det.

Så där ja nu har jag inte tid att sitta här längre! Mot pysselbordet! Här ska det göras kort!

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar