lördag 10 mars 2012

Späckad dag

Började dagen tidigt med en 5 km runda.

Allt för att ladda inför dagens barnkalas med 18 barn!? Men jag var inte ensamm. I år var vi 3 mammor som slagit ihop våra söners kalas.
De är nämligen 17 barn på lillens avdelning och jag tror de är 12 som fyller år i mars!
(Det var slltså fler än vi som släppte till på midsommarafton ) :O)

Förra året var det alltspå barnkalas 8 lördagar i rad! Inte så kul för föräldrarna. Jag brydde mig visserligen föga då jag jobbade i butiken varje lördag, hehe.

Kalaset hölls i skolans matsal vilket var mycket lyckat då de hade yter att springa på och det var tämligen lättstädat.
Mycket lyckad tillställning alltså.

Nu håller mammen på att montera loftsängen vi köpte på blocket till lillen för ett tag sedan.

I morgon blir han 5 år och han har önskat sig ett skrivbord och det finns ett under sängen.

Mormor har fått instruktioner att köpa skrivbordstillbehör i present. Ska bli så kul att se hans reaktion.

Ha det gott tills vi hörs igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar