torsdag 8 mars 2012

Är det inte den ena....

...så är det den andra :O)

I går fick jag ett samtal mitt under löprundan.
Det var stora tjejen som råkat ut för en olyckshändelse och åkt med huvudet före in i sitt skåp i skolan.

Nu låg hon hos skolsyster med näsan fullproppad av tussar och vilade.
Så det var bara att lägga om rutten och springa förbi skolsyster. Väl där konstarade jag att hon var svullen och uppskrapad. Inget kul att gå i skolan med en bultande näsa.
Så det var bara att starta Runkeeper appen igen och börja springa hem för att hämta bilen.

Det gick bra och hon kunde gå till skolan idag och jag slog rekord i antal löpta kilometer sen jag började använda Runkeeper :O)

Congratulations!
This is a RunKeeper FitnessAlert to let you know that you achieved the following milestones with your most recent running activity:
Farthest distance

Alltid nått, eller hur?

Idag kommer jag säkert att slå ett nytt rekord. Jag kommer garanterad att ta medalj i Dutt SM.

Ska försöka komma i ordning i butiken och duttar mig fram.
En dutt här och en dutt där. Sakta men säkert går det i alla fall framåt. Kommer lägga upp bilder på det färdiga resultatet.

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar