lördag 24 mars 2012

Ett himla flängande

Igår orkade jag inte blogga. Jag var helt slut när jag väl kom hem.

Fredagens rutt:

Dagis - Hem - Veterinären - Hem - Butiken - BUP - Hem - Posten - Butiken - Affären - Återvinningscentralen - Dagis - Hem

Tyckte att jag gjort mig förtjänt av en drink och blandade till en "Drya". Den gjorde susen.
Vips så var man småpackad redan kl 18.00!
Hade inte tänkt på att jag bara ätit soppa till lunch...

Men det gick snabbt över som tur var och maken kom hem med en välbehövlig pizza.

Idag har jag varit och besökt Lottas pysselgäng på deras mara i Huddigne. Jätte trevliga tjejer. Mycket snack, fika och försäljning.
Sen hem och medicinera kaninens öra.
Efter det blev det filmstund med tjejerna. Tittade på VHS:er från när de var små. Mycket skratt blev det.
De var så sjukt söta och roliga. Mammas små gosisar.

Nu ska det scrappas lite. Blir alltid så sugen efter en lyckad försäljning :O)

Trevlig helg

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar