tisdag 6 mars 2012

Ska bara...

Nu har jag lekt "ska bara leken" i ett par timmar så jag kan lika gärna blogga lite innan jag lägger mig :O)

Fick faktiskt sova i natt! Så himla skönt. Naturligtvis även för sonen och mannen.
Hoppas på favorit i repris även denna natt.

Har tillbringat större delen av kvällen med att regga nya produkter vilket inte är helt enkelt när man har en uppkoppling som svajar. Nått är vad jag kallar "vajkalle" på min bärbara dator.
Kanske har den också fått influensa, inte vet jag men bra mår den inte...
Håller tummarna för att den håller ett tag till. Det är så jobbigt att byta dator. Vill inte. Men man måste ju ibland uppgradera sig även på detta område.

Har i alla fall uppgraderat webshoppen med mycket skoj. Bl a en hel del blommor. Vill ha vår nu och ibland får man hjälpa den på traven även om det är med hjälp av pappersblommor från Youdo :O)

På torsdag ska jag pimpa butiken med en nyblomstervägg. Ska bli jätte skoj.

Nä nu ska det sussas och så håller vi tummarna för lite varmgrader imorgon så jag kan ut och springa.

Natti natt på er sötisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar