torsdag 1 mars 2012

Dåligt med bloggande och ännu en mässa!

Hej vänner.

Som ni kanske märkt har bloggandet inte varit lika flitigt som det brukar.

Det beror helt enkelt på tidsbrist.
Det är svårt att hinna med när man ska försöka sysselsätta sportlovslediga barn, mannen har varit krasslig och hostat hela nätterna, hinna förbereda för ytterligare en mässa och dessutom har mannen haft inbrott på sitt kontor.
Men nu är min mamma tillbaka i Sverige igen och får komma och rädda mig ännu en gång. Hoppas hon hinner ställa om jetlaggen till mässtempo till helgen. :O)

Denna gång är det Antik & Syfestivalen i Uppsala 3-4 Mars

http://www.knivstamassor.se/uppsala.htm
Välkomna!

Bjuder på denna lilla anekdot från min son: 

Diddi borstar tänderna med pappa medans jag duschar efter löpning. På väg ut ur badrummet säger han:
- Pappa, hons tuttar är så här långa!
Tur för mig att han redan hunnit ut ur badrummet så jag slapp se hur långt han måttade....

Puss på er från Långtuttan

2 kommentarer:

  1. Lycka till i helgen vännen. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig denna gång. Men det är mitt upp i bokslutstider så jag kommer ha fullt upp hela helgen :(
    Håller tummarna för att även denna mässa blir lyckad.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack vännen. Ta nu hand om dig och glöm inte att andas. Kram J

    SvaraRadera