fredag 9 mars 2012

Motsattsen till energitjuv?

Nästan alla vet vad en sk energitjuv är och de flesta har en eller flera i sitt liv.

Men vad kallar man motsattsen?

De männsikor som gör att man känner sig som att man stoppat fingrarna i kontakten och faktiskt laddats med energi? Mig vetligen finns det inget namn på dessa.
Har ni hör något eller har något förslag skulle jag gärna höra dem.

Idag träffade jag en sådan människa.
En "nygammal" bekantskap som jag tillbringade förmiddagen med över en fika och intressant samtal.
Kände mig jätte taggad när jag åkte därifrån och det märktes när jag kom till butiken.
Dessutom börjar den bli jätte fin och jag fick hjälp igår av en annan person som jag ser som en energikälla.

Sådana här personer kan man inte få får många av så jag har bestämt mig för att börja smala på dem.

Ha nu en riktigt trevlig helg

Kram J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar