söndag 18 mars 2012

Nu har jag kommit på det!

Jag vet vad jag ska kalla min energigivande vänner!

Här med uppfinner jag ett nytt ord: EnergiKicka

Det är en sådan kvinna som ger energi, kraft och värme.

Om du har en sådan i ditt liv så ska du vara tacksam för de är guld värda.

Jag är en lyckligt lottad människa som faktiskt har flera.
Samtidigt har jag också jobbat på att tackla motsattsen. Det är inte lätt men det behövs.
I dessa fall är det verkligen viktigt att agera snabbt. Särskilt om man lever ett liv där ens resurser är begränsade.

Idag lyckades jag vända en nedåtgående spiral genom att ladda om med en sådan där EnergiKicka.
Tack för idag Marie.

Kram på er alla och var rädda om EnergiKickorna i era liv


1 kommentar:

  1. Jag är en lycklig människa!!! För jag har minst en energikicka i mitt liv. Hennes namn börjar på J och slutar med icka och beroende på hur bra man stavar med bäst. Jag är ju inte så bra på att stava så jag stavar det oftast med bäst.
    Många kramar jessibäst!

    SvaraRadera