torsdag 2 juni 2011

Taktil "O"känslighet.... Part II - Eller "När jag var skendräktig"

Som jag tidigare varit inne på har jag någon form av defekt (flera skulle min man säga) när det gäller känsel. För som inte redan läst inlägget: Taktil "O"känslighet så kan det rekommenderas.

Det finns flera incidenter som tyder på denna defekt.
Jag har också som andra delen av rubrik titelen tyder på lurat mig själv ett par gånger att jag varit gravid. Övertolkat tecken och hittat på tecken som inte funnits.
Hur som helst så fick jag denna känsla av att vara gravid igen för någon månad sedan.
Anledningen till detta var att jag känt att det spände i mina bröst under hela dagen och detta satte igång tankeverksamheten. Ett och annat piller har ju glömts bort eller tagits försent i mitt vardagliga kaos.
Jag t.o.m berättade för min man om denna "känsla".

När jag senare på kvällen skulle göra mig i ordning för sängen fick allt sin förklaring.
Min bygelbehå hade glidit upp och satt nu hyffsat hårt mitt över bysten! Tacka f-n för att det spände?!
Nu kunde jag ju i alla fall pusta ut. Jag var inte gravid men min man tittade på mig med en undrande blick och skakade lite lätt på huvudet.
Det jag nu undrar över är varför jag känner saker som inte finns men inte känner det som finns?

Ha en härlig dag/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar