fredag 24 juni 2011

Ett stort tack och glad midsommar

Jag vill ta tillvara på detta forum och tacka alla trevliga kunder och vänner. Blir så glad när ni mailar feedback till mig med tack och trevliga ord. Jag har tom fått 2 blommor på en vecka! Det är verkligen så trevligt.
Att ha kul när man jobbar och till vardags är viktigt för mig. Det är därför jag plågar alla i min närhet med min underbara humor. JAG tycker att jag är skit rolig och det är väl det som är viktigast? Eller?

Jag ger mig sjäv ett gott skratt och det förlänger ju livet har ja hört. Oj oj oj vad gammal jag kommer bli!

Min man säger att han och andra inte skrattat MED mig utan ÅT mig och då vill jag tala om en sak:
- Det bjuder jag på!
Det skrattas på tok för lite sen man nått vuxen åldern. Någonstans i tonåren börjar coolhetsfaktorn sätta in (samma faktor som hindrar mig från att gråta) och sen tappar man det spontana garvet.

Jag vill dela med mig av något som jag av erfarenhet vet förgyller livet (och inte bara för mig?!):

Gör en en okänd människa glad eller en god gärning varje dag. Lägg dessutom till en helt utflippad handling och ditt liv kommer aldrig bli som förr.

Välkommen till min värld om ni törs.

Trevlig midsommar på er alla och "Be careful out there"
(Kuriosa: För er under 30 år så kommer den repliken från serien Spanarna på Hill street)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar