tisdag 1 november 2011

Packningsångest!

Det är så svårt att packa till mässor. Man vet ju aldrig på förhand hur många som kommer och exakt vad som kommer sälja. Helst vill man ju ta med lite av allt men har man som jag ca 4000 artiklar funkar ju inte det...

Jag hatar att packa även till resor men som tur var är jag inte borta så ofta.

Hoppas på att min vän kommer och styr upp min virriga hjärna imorgon kväll!

Nu åker jag hem från butiken (21.00) och hoppas kunna sova gott och träna imorgon bitti så att jag är lika fokuserad som en tibetansk munk sen.
Yeah right!

//J

För er som är sugna på att klä ut er till just en tibetansk munk så titta in här:
http://www.partykungen.se/tibetansk-munk-maskeraddrakt.html

2 kommentarer:

  1. Jag kommer! Då kan vi vara två förvirrade hjärnor ihop :) Jag är så tentaförvirrad så jag vet knappt vad som är upp och ner :) Men det här löser vi! Neeeemas problemas!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klockers! Jag fixar käk! Kram J

    SvaraRadera