fredag 4 november 2011

I dag smäller det!

Så var det då dags för årets största händelse för Weralena. Syfestivalen på Stockholmsmässan kickar igång första dagen av tre.

Detta är fjärde gången jag deltar på denna mässa och det var varit toppen alla gånger.
Besök mig gärna i moner B04:51!



Massor av trevliga människor. Så kul att få ett ansikte på många kunder som ofta handlar i webshoppen. Tyvärr inte så mycket tid att "mingla" då tempot är högt men det kanske ni klykat vid det här laget att jag trivs med.

Är riktigt nöjd med min monter i år. Har investerat i lite ny inredning vilket gör att jag "displaya" varorna tydligare och det blir mer överskådligt.

Tror att jag varit lite spänd i natt för jag är öm i tänderna...

Men nu är det bara att plaska ner kroppen, hoppa i "outfitten" och "sätta på sig ett ansikte" så kör vi!

Go go go go



Lägger in denna musikvideo som jag tycker speglar dagen och som dessutom har en hel del härliga faschionstatements från 80-talet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar