onsdag 16 november 2011

Nu j-r!

Idag ska här trännas. Nu ska jag hoppa på Crosstrainern och köra ett en timmars pass.
Det var nästan 2 månader sen! Bäst att blogga före för jag vet inte om jag orkar efteråt....

Har smygit igång med hurtiga promenader så nu är det dags att testa kroppen. Har en naprapat tid inbokad  imorgon i fall det går åt h-e. Men det tror jag inte. Har längtat så att det måste bara gå vägen.

I morse var jag med lillen hos doktorn för att kolla upp rören han fick i öronen för 6 månader sen.
Han gillar att gå till doktorn och sprang förbi honom och var först inne i rummet. Doktorn höll med mig om att det inte är ofta det händer honom.

Men som lillen helt enkelt konstaterade:
- Ibland är jag för stark och ibland är jag för bra.

Jag skulle kunna ge min själ för att denna känslan skulle få sitta i hos honom resten av hans liv.

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar