måndag 14 november 2011

Känslor

Mitt hjärta blöder
av känslor som svämmar över

När slutar man hjälpa
och börjar stjälpa?

Att kunna se och höra
men ingenting kunna göra

Känslan av maktlöshet är total
och jag känner mig skral

jag kommer alltid att finnas där
jag lovar och svär

även om jag ibland kan verka hård
är det egentligen med omvård

tvivla aldrig på min kärlek till dig
den kommer alltid finnas hos mig

jag vill ge dig så mycket här i livet
man kan inte ta något för givet.

vägen till vuxenlivet är svår
och det är på den väg du går

att våga visa sig svag ibland är att vara stark
att våga ge sig ut på okänd mark

jag vill inget hellre än att ge dig en bra start i livet
när ska du bli redo att ta klivet?

Mitt hjärta blöder
av känslor som svämmar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar