lördag 19 november 2011

10001 Klick!

Idag firar jag lite grann. Var just inne på bloggen och såg att det är 10001 klick på mina inlägg.

Jätte kul! Det betyder att det inte bara är jag och min man (som är tvingad) som läser det jag skriver.

Blev för ett par dagar sedan varnad för att skriva för personligt. Det finns ju så mycket konstigt folk därute sa personen som varnande.

Ja, det gör det. Men sannolikheten över att jag skulle få en stalker i någon av dem som följer min blogg finner jag mycket osannolikt. Så gå nu inte å få en massa ideér!

Visst har personen rätt i det hon säger. Men att bara skriva en blogg om döda ting eller bara blogga om att scrappa är inte jag.
Jag är en människa med många lager (precis som Shrek) och kommer nog alltid att ta risker.

Om man inte vågar kan man inte vinna!

NU ska jag gå och lägga mig. Har en utmaning framför mig imorgon.
Min far är på besök och han vill att vi ska ut och springa imorgon.
Med tanke på att han har sprungit en sisådär 7! Stockholm maraton har man ju lite att leva upp till...
Men mitt förra träningspass på crosstrainern gick jätte bra så jag ska göra mitt bästa!

Och som min gode far sa:

- Om det svartnar för ögonen är det bara för att du springer med ljusets hastiget.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar