torsdag 3 november 2011

Mässbygge!

I dag bär det av med ett par billaster till Stockolmsmässan i Älvsjö för att bygga monter!
Till min hjälp idag har jag mamma som får äran att skruva ihop mina möbler medans jag kör bil, kånkar och bär.
Är riktigt taggad inför helgen och det ska bli så kul att få träffa er alla igen.

Min plan för gårdagskvällen funkade.

Mamma kom till butiken och hjälpte mig prismärka nyheterna. Som tur är han jag precis få hem Inkidos nya julkollektion med papper! Dessa kommer upp i webshoppen inom kort.

Sen kom min väninna som hela hon är som ett balsam för själen! Om ni inte tror mig så fråga min man!
När jag kom hem vid 20.30 igår kväll hällde jag upp ett glas vin och satte mig i sofan och tittade på TV!
För er som fortfarande inte tror mig repeterar jag:
När jag kom hem vid 20.30 igår kväll hällde jag upp ett glas vin och satte mig i sofan och tittade på TV!

Så idag känner jag mig (just nu i alla fall) fortfarande hyffsat lugn :O)

Kramiz



3 kommentarer:

  1. ÅÅÅH vilka fina papper!!! måste ha minst en av varje!!:) Lycka till med allt. Vi ses på mässan.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men gulliga du! Vi balsamerar varandra.. eller nått! ;)
    GALET laddad inför helgen. Kommer bli precis hur bra som helst!
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Visst är papprena snygga! Du får dessutom vara bland de första som ser dem Live!

    Bra där M att du är taggad! Det kommer behövas.

    Kram på er båda

    SvaraRadera