måndag 17 oktober 2011

Veckans planering

Idag hade jag planerat att vara med på dagis på fm. Sonen har tjatat länge men tyvärr sätter min elaka hosta stopp för detta. Känns inte helt OK att hosta ner barn och personal :O(

På eftermiddagen är det dags för at få tuttarna klämda, ja, mammografi alltså.
På tisdag skall stora tjejen till tandläkaren men det tar mannen hand om som tur var. På kvällen ska jag till en kompis för att planera ett scrapalbum.
På onsdag ska jag till naprapaten för ytterligare en behandling av krånglande muskler.
På torsdag är det dags att åka till SÖS för en check up hos diabetessköterskorna med dottern nr 2 och på kvällen föräldrarmöte.
Just det, måste försöka klämma in ett tandläkarbesök åt sonen som har en grå framtand också....

På fredags em bär det sen av till Ullared med kompisar. Här skall shoppas!
Väl hemma på söndag så är det dags för ett "sälja hemma" party hos grannen.

Ja och sen ska det ju jobbas lite grann mitt emellan allt ....

Ha det gott

//J

2 kommentarer:

  1. Hmmm
    Älskade vän!
    Den veckan låter ju värre än min vecka med gävle där... och Då sa du till mig att jag bokat in lite för mycket!
    Hur tänkte du nu? :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så kanske det är men det är bara 2 av dessa saker som jag själv bokat in..//J

    SvaraRadera