måndag 3 oktober 2011

Besegrad

Fick helt enkelt se mig besegrad av en allt mer stegrande huvudvärk och lade mig tidigt igår.
Idag ömmar det i vissa delar av knoppen men jag håller tummarna föra att det stannar där.

Min son försökte återigen förhandla med mig imorse dock inte om leksaker denna gång.
Han ville se på TV precis när det var dags att åka till dagis. Det blev ju så klart nej och som den lilla "drama queen" han är så brast han ut i gråt:
- Jag får aaaaaldrig titta på TV! När han inte fick något svar så lägger han till:
- Och jag är faktiskt uttråkad!
Men det hjälpte föga och det bar iväg till dagis i alla fall. Livet är hårt!

En ljuspunkt denna morgon var ett lite kuvert som lillan kom med. I det låg ett jätte fint hjärta i kartong som det stod "I love you" på. Så gulligt.

Har nu ändrat i en inställning på bloggen så att alla kan kommentera även de som inte har Blogger.
Bättre sent än aldrig!

Kramiz

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar