onsdag 19 oktober 2011

Ny utmaning

Tog det lugnt hela dagen igår med stor framgång måste jag säga. Plockade bara i och ur diskmaskinen och lagade middag samt hämtade sonen på dagis.
Idag känner jag mig bättre och det är nu den stora utmaningen börjar för mig.
Om jag nu känner mig piggare ikväll hur ska jag då kunna tvinga mig själv att vara hemma torsdag och fredag?!
Hos min terapeut fick jag frågan hur det kändes nu när jag faktiskt sett till att vara hemma.
Svaret är enkelt: Förjävligt.
Jag gör det bara för att jag förstår att jag måste men jag gillar det inte.
Han frågade lite snällt om jag trodde att jag var Superwoman?
Daahhhh, det vet ju alla ni att jag är, eller?

Men nu är det dags att inse att jag aldrig klätt i supermannadräkt. Har på tok för små bröst och en icke existrerande midja.

Nej på med En One Pice och tagga ner bruden!



                   

1 kommentar:

  1. Du är kanonduktig som lyssnar på din kropp och tar hand om dig. Fortsätt så.
    Kramar

    SvaraRadera