onsdag 5 oktober 2011

Ett mail som talar för sig själv....

Tänker inte skriva så mycket idag utan delar med mig av ett mail jag fått från en kund.
Jag blev så himla glad :O)

Hej Jessica!

Varmt Tack detta. Din service är helt enastående!
Ja,fort går det minsann,och då menar jag endast i positiv bemärkelse, du packar alltid perfekt och bonusarna är ger ju julaftonskänsla varje gång.
jag trodde att du hade ett helt gäng anställda eftersom din service är den bästa jag stött på i pysselsverige.
Läste nyss ditt fina meddelande på framsidan till alla som besökte dig på mässan,vad roligt att det gick så bra!
Önskar dig fortsatt lycka både med mässor och butiken,ja med allt du tar dig för i livet.Var rädd om dig och ha en riktigt fin höst.

Mvh
S


Tack S! Du gjorde min dag :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar