söndag 18 september 2011

Utmaning!

Idag måste jag göra det jag verkligen är sämst på - Ta det lugnt! Är inte helt kry utan hostar snorar och hackar. Det händer bara ca 2-3 ggr per år att jag blir sjuk så man är ju lite "otränad". Nu när jag dessutom inte heller är på gränsen till medvetslös är det lätt att förtränga symptomen och köra på...

Men ett litet blogginlägg orkar jag ju med och sen lite pappersjobb för det är ju inte heller så ansträngande och sen.... ja och så där håller jag på!

Men jag har bara en lite stund på mig för snart kommer M hem igen och då kommer jag få fett med skäll om jag inte vilat!
Ska nog bädda ner mig i soffan och kolla in Studie i brott med Jimmy Stewart en gammal goding. Vissa saker var bättre förr!

Så host och hack och snörvel på er!

Vi hörs nog i morgon igen.

//J


När jag googlade på bilder om förkylning kom denna bild upp!
Kanske någon som vill varna för att man blir förkyld om man går ut utan byxor eller vad tror ni? :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar