fredag 23 september 2011

I keep on snoring :O(

Den envisa förkylningen har mig fortfarand i sitt grepp. Idag känner jag mig dock inte lika matt som igår morse vilket är positivt.
Är lite lätt förtvivlad över att jag inte har hunnít och kunnat träna! Sen jag sprang tjejmilen har jag bara tränat 2 gånger. Hoppas jag inte mist allt flås när jag väl kommer igång igen. Kastar längtansfulla blickar på de som är ute och springer när jag hostandes och hackandes kör förbi.

Idag fortsätte jag med att ladda upp butiken med nyheter. Det har kommit hem så mycket skojigt nytt och jag blir sjukt pysselsugen. Funderar på att bli politiker för att kunna införa en obligatorisk pysseldag i veckan! Det vore nåt va?! Tänk så trevligt kreativt vårt samhälle hade varit.
När jag blir pensionär eller ekonomiskt oberoende kanske jag ska satsa på att lära interner att scrappa. 
Tror at det kan bli sjukt spännande och annorlunda Lo´s (Layouter) eller hur?
Mer pyssel åt folket!

Athjoprosit gott folk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar