onsdag 28 september 2011

Hjärnan bubblar över

Har så mycket på gång i mitt huvud just nu!

Skulle inte bli förvånad om det bubblar ut ur näsan! Min dotter har en förmåga att lyckas med denna sak ibland när hon dricker läsk...
Skulle önska att jag hade lilla sonens energi för att orka med allt. Men nu börjag jag varje morgon med en Berocca brustablett och då ska jag ju orka och bli mer klartänkt (ddöööhhh) för det säger de på reklamen.
Så det så!

Appropå energi så har min lilla som och kompis kommit på en ny lek på studsmattan som inte riktigt faller oss föräldrar i smaken.
I helgen tittade min man ut och får då se min son spritt språngande naken i full färd med att hoppa som en galning. Kompisen hade inte hunnit lika långt men var på god väg.
När min man frågade vad han pysslade med skrek min son:
- Vi hoppar så pillen skakar!

Jepp så var det med det och som jag alltid brukar säga:

Man har inte roligare än vad man gör sig.

1 kommentar: