måndag 5 september 2011

Snart dags för bröllopsdag

Ibland är det verkligen jätte bra att ha facebook. Som att t ex få hjälp med att komma ihåg födelse - och bröllopsdagar, inte minst sin egen!
I mitt hektiska liv har sådant en tendens att trilla bort.

Mina barns födelsedagar kan jag ju naturligtvis ;O) men det där med att planera kalas brukar inte funka då jag lever lite dag för dag. Som tur var har jag en väninna som brukar ringa mig ett par veckor i förväg och fråga när JAG har tänkt att ha kalas. En fin liten gest tycker jag.

Den 8/9 var det fyra år sedan jag och min man gifte oss. Det var en mycket lyckad dag trots hellregn och barnkriser. Barnen turades om att få små sammanbrott efter varandra och mina minnen av första halvan är något diffusa. Men efter kl 21.00 så kunde jag slappna av och festen blev super kul!

Det där med bröllopsresa har vi inte hunnit med. Men någongång ska det bli av.

Då veckans schema är hektiskt och jag åker till Borlänge på dagen D kom jag och min man helt enkelt överrrens om att vi skippar firandet ( jag visste ju redan igår att vi har bröllopsdag snart pga FB).
Det hinns inte med helt enkelt och som min älskade make sa:
- Varje dag med dig är som en bröllopsdag.

Jag älskar dig M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar