söndag 11 september 2011

Hemma igen.

Så var jag då tillbaka i stan efter första mässan för säsongen.
Hoppas att ni saknat mig "lite".

Jag var ganska stressad i onsdags föra allt som skulle packas och fixas men vi fick 99% av det som skulle med.
Att jag var stressad kan jag lista ut alldeles själv med hjälp av mina P-piller.
Blond som jag är äter jag dem BARA för att hålla reda på vilken veckodag det är. Blev därför ganska förvånad när fredagens piller redan var borta...

Nu visade det sig att jag inte behövt stressa. Mässan var en katastrof! Mycket trevliga mässgrannar men publiken svek och det blev inte mycket sålt tyvärr. Dålig annonsering och alldeles för fint väder kan vara orsaker. Folk var visst ute i skogen och larvade sig.. Fnys..
Blev visserligen varnad för denna mässa men ibland måste man våga för att vinna.
Förra gången jag "vågade" blev det en braksuccé men inte denna gång alltså.

Hade dock mycket trevligt på "fritiden". Träffade massa trevlig släkt och fick äta kräftor för tredje gången i år.

Nu är det bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag. Om ett par veckor smäller det igen och då är det Gävle som får ädelt besök.

Vi hörs snart igen.

//J

1 kommentar:

  1. Hej tjejen

    kul att du är på hemmaplan igen! men va trisst att det inte kom så mkt folk... men bara på't igen skam den som ger sig o du fick ju i alla fall träffa släkten ;-)

    kram

    SvaraRadera