fredag 16 september 2011

En stor dag!

Idag blir lilltjejen tonåring - 1 = 12 år. Tiden går verkligen fort! Lite snabbfirande på morgonen då M inte var hemma pga att han åkt till veterinären med min "stora bebis".
Så denna morgon fick jag köra hela Värmdö skolrutt ensam. Hem -Brunns skola- Kvarnbers skolan- Fågelviks skola - Hem.
Presenterna gick hem och det var ju för väl. Nu är jag bara på jakt efter en drake som är en modell som man kan måla....? Någon som har nått tips?!

Idag är det också 6 år sedan jag träffade mitt livs kärlek för första gången. Det var på söder och vi åt på restaurang. Tydligen gjorde jag succé för det tog nästan 3 år innan vi var ifrån varandra mer än 24 timmar i sträck efter det. Det coola med det hela är att jag fortfarande är lika kär om inte mer. Min kärlek och respekt för denna man växer för varje år.

Bara en sådan sak som att han trotsar sin allergi och kör min "stora bebis" till veterinären ( i en flyttlåda i bakluckan) eftersom jag inte skulle klara att köra till Roslagstull utan att få panikångest!

Det kallar jag kärlek.

Nu bär det snart av igen till stora tjejens skola för att lämna datorn som hon glömt.
Sen ska jag till skönhets salongen för ett smärre "justering". Nej, denna skönhet kommer inte naturligt om ni trodde det! :O)
Sen blir det ett pass i butiken med att packa ner ordrar och packa upp nya varor.
Sen ska hem igen för utfodring av familj för att sedan skjutsa tjejerna till sin pappa.

En helt vanlig dag i La Familia.

Kram på er och trevlig fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar