måndag 19 september 2011

Sänkt

God morgon eller kanske jag ska säga god efter middag så här kl.14.50. Har varit vaken i hela 50 minuter. Visst körde jag ett morgonpass med att få alla kiddsen till skola/dagis men åkte raskt hem och la mig i sängen ingen. Något säger mig att jag behövde det?!

Måste ladda batterierna lite nu så jag orkar med lillkillens gympaskoj och sen måste jag till butiken och packa ordrar. Ett roligt måste men i alla fall. Som tur var verkar snuvan ha lugnat ner sig lite just nu (eller inte kommit igång).
Det var värre i går när jag tappade mitt örhänge i våran långhåriga vardagsrumsmatta. Försök att ligga på alla fyra och krypa runt och hålla huvudet högt samtidigt som du letar i en matta....
Fick naturligtvis ge upp. När mannen kom hem hjälptes vi åt att vända mattan upp och ner. Det resulterade i att vi hittade örhänget och slängde mattan!
Jag tror säkert att vi hade fått ihop till ett helt rör med Pringleschips om vi limmat ihop alla smulor.
Hittade dessutom en granbarrskvist från i julas, ett helt annat örhänge, en Bratz nagelacksflaska (mycket liten) mm.
Så nu har vi nog utrotat en hel världsdel med kvalster!
Ska aldrig skaffa en sådan matta igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar