onsdag 20 juli 2011

Solnings missar

I går var jag jätte duktig och satt still och läste min bok i solstolen i flera minuter i sträck. Hoppade upp och planterade lite och sen läste jag igen. Bättrade på brännan rätt bra samtidigt.
Men när jag klädde av mig igår kväll blev jag glatt överraskad. En naturligt vit markering efter min bikinitopp är jag med på men inte de misstänkt ljusa områden undertill! Va f-n?!
Tydligen har jag setat med uppdragna knän, lite lätt hopkrupen i solstolen med resultatet att jag nu ser ut som jag solat toppless med 30 centimteers hängbröst! Det är två alldeles ljusa partier under respektive bröst innan den brunare magen tar vid :O(
Inte nog med att man har en streckkod på magen av bristningar... Varje gång jag går genom kassan i matbutiken piper scannern till: PIIIIIIP!4
Det är också ett av skälen till att undvika en fjärde graviditet. Tänk om jag får ränder på tvären? Då kan jag tatuera in siffror och bli ett levande Suduko.

Ja ja, det blir väll till att använda min nyfunna smidighet till att hänga knäveck och sola idag och se om jag får några vita märken på ännu ej utforskade områden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar