tisdag 12 juli 2011

Rea är min grej

Jag är en sucker för halva priset och Rea! Kuponger står också högt på listan och naturligtvis medlemskort. Har säker 30 medlemskort och ett antal stämpelkuponger. Det är så kul när man kan "spara" lite pengar och fynda. Det är nog lite av ett missbruk.
Men min man har checkat in mig på mental rehab och jag är nu mycket bättre! Köper faktisk bara saker jag behöver nu mer ;O)
Mitt senaste område är halva priset på plantor. Har tjackat upp mig på en hel del och nästa år kommer förhoppningsvis denna lilla plätt på jorden likna botaniska (eller hur...?).
Men hör och häpna jag är inte längre medlem i H&M. hade bara handlar för 1940 kr i år och då nådde jag inte upp till bonusgränsen som var 2000 kr och då fick jag ett inbetalningskort på 60 pix.
Närru se den gubben gick inte! Så nu är det ett kort mindre i plånkan, eller nej just det . Blev ju medlem hos Intersport i förrgår ....

Aktar mig dock för Rea hysteri trängsel som ni vet pga. min släng av lätt Agorafobi (torgskräck). Men visst är det en speciell känsla att fynda :O)!

Älskar naturligtvis också loppisar och second hand. Där kan man hitta guldkorn. En sak som står på min Bucket list ( saker jag ska ha gjort innan jag dör) är att gå på auktion. Helst någonstans ute på landsbyggden.

Men det får nog vänta tills mannen har tjänat sin första miljon. Han har nämligen lovat att köpa mig en skåpbil och hyra ett Shureguard förråd så att jag kan fortsätta med min andra hobby som är att samla ihop kläder mm till bättre behövande.

Så är det någon som behöver hjälp av ett par sjuhelsikes försäkringsmäklare så gå in på:

http://livbojen.eu/

Då kan ni spara pengar och jag hjälpa bättre behövande! Snacka om en Win Win situatuion!

Nu en Norge historia:

Norrmannen till svensken. - Vilken jäkla stor kedja den här REA är!
(För den som inte visste så heter Rea Salg på norska)

Tjolahopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar