lördag 3 december 2011

Workshops på Jul - och Hantverksmässan!

I morgon ( söndag ) kommer jag och min medhjälpare att ha workhops på mässan.
Vi kommer att visa olika tekniker och du kan få prova på att göra egna julkort.
Testa att embossa och stämpla! En massa kul med andra ord.

Idag fick jag fler besök av Weralena kändisar, dvs mina stammisar. Alltid lika trevligt.

Glömde tyvärr kameran idag med :O(

Har fått en hel del tips från de andra utsällarna så nu vet jag precis hur min monter för nästa Syfestival i Älvsjö ska se ut.

Jag gjorde lite mera fynd idag och har kunnat bocka av et par till julklappar på listan, så skönt.

Detta är sista mässan för i år och sen stundar Kreativa mässan i januari.

Nu ska jag packa inför workshoppen.

Ha det gott

Med godhet

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar