onsdag 7 december 2011

Ökad hår växt i öronen?

Igår kväll skulle min man busa med mig. Bland det bästa han vet är när han ska försöka kittla mig och jag börjar rysa redan på avstånd. Jag får alltså en fysisk reaktion trots att han inte nuddat mig och det är jätte obehagligt och alltså jätte kul för honom.

Jag hade gått och lagt mig och han skulle bara säga god natt men bestämde sig tydligen för att gå till attack....
Nu var det halsen han tänkte kittla och jag bestämde mig för att jag skulle skydda mig till varje pris.

Så jag drar upp täcket över halsen och trycker ner det för att han inte skall komma åt.
Tyvärr så råkar jag ju dessutom nästan strypa mig själv på kuppen och börjar att hosta och hacka.

Detta tyckte mannen var otroligt komiskt och en skrattfest utbröt. Jag skrattade också så att tårarna rann.

Kom då på att jag ju hade strykit på ögonfransförlägnings medel och bad mannen genast sluta skratta då dessa droppar är mycket dyra och de rann just nu ner i mina öron!

När jag skulle somna började jag fundera på om mina öronhår nu skulle växa och frodas...

Ja den som lever får se :O)


Kuriosa:
Indiern Radhakant Bajpai, 50, slog igonom i Guinness-rekordbok år 2003 när hans öronhår uppmätte lite mer än 6 cm, idag har öronluffsen växt till sig till hela 13,2 cm. Håret är tillräckligt långt för att Radhakant ska kunna göra två vackra flätor och få en sidoroll i nästa Asterix-film. Mannen säger att han använder ett speciellt schampo för att få ljusare hår och att få det växa snabbare.

1 kommentar:

  1. Ja nu fick jag mig ett gott skratt, härligt :)
    Vi får väl se hur det blev med hårväxten -:)
    Kramiz Majsan

    SvaraRadera