fredag 2 december 2011

Första mässdagen avklarad

Tyvärr blev det inte den uppslutning jag hade hoppats på. Lite försäljning och desto mer egen shopping!

När det inte är så mycket kunder har ju vi utsällare tid över att springa och titta och mingla lite.
Träffade mycket trevliga människor och shoppade både julklappar och nyttoprylar.
Inget onödigt alls (idag i alla fall). :O)

Det är kul för det är en stor variaton på utbudet. Här finns allt från hemgjorda tomtar i betong till pärl- och garnförsäljning samt inredning. En hel del hemmagjort godis och mat finns också att frossa i. Imorgon ska jag nog smita förbi chokladståndet och "fynda" lite.
En del samspråk blev det också med de kunder som hittat till min monter. Kul att få lite extra tid att ägna åt dem. Tog mig dessutom tid att förklara och låta en blind kvinna känna sig fram på mina handgjorda kort.
Det slutade med att hon köpte 3D kuddar. Riktigt kul.
Glömde tyvärr kameran idag men ska ta bilder imorgon.

Hoppas på lite mer tryck imorgon!.

Ha det gott
//J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar