söndag 4 december 2011

Sista mässan för i år.

Ja så var det då st att sista mässan för i år är avklarad.

Jag kan summera det på följande vis: 2 flippar och 2 floppar

Ett stort tack vill jag ge till alla kunder som besökt mig på dessa mässor och till er brudar som hjälper mig i vårt och torrt.

Det är verkligen både roligt och jobbigt att stå på mässor. Jobbigast är dock när kunderna lyser med sin frånvaro som denna helg. Det berodde på en rad olyckliga händelser och alla mässdeltagare åkte hem med svidande resultat. Ändå var alla mycket trevliga och hjälpsamma vilket lättade upp stämmningen.

Som vanligt lär man sig en hel del av varandra och synd vore det väl annars.

Nästa år tror jag inte att jag kommer turnera lika intensivt utan välja ut ett par mässor jag ställer ut på.

Nu är man riktigt seg. Det är betydligt jobbigare att inte ha kunder än att ha full rulle. Tiden går så långsamt.

Det blir nog en tidig kväll för mig.

Ha det gott alla

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar