lördag 10 december 2011

Party

Ja det händer ett par gånger om året att jag dammar av klackskorna och ger mig ut på stan.
Ikväll är en sådan sällsynt begivelse. Nu när man börjar bli till åren har jag tänkt på att äta ordentligt och tom vilat en stund efter jobbet.
Nu när man ska be ge sig ut samma tid som annars vanligen kommer hem (22.00) gäller det ju att inte somna på bussen in till stan.
Ska bli jätte kul att få se staden och insidan av ett ställe spm jag hört mycket om.

Trevligt sällskap har jag fixat också. Om jag inte skriver imorgon så hade jag nog väldigt kul så jag garderar mig för en bloggfri dag redan nu.
När tanten släpps ut på stan kan det gå vilt till :O)


1 kommentar:

  1. Men va nu förstår jag inte :-)
    Jag är ju inte med... och du skriver ändå att du fixat trevligt sällskap?????
    Hoppas du får en toppenkväll vännen!!!
    Kram!!!

    SvaraRadera