tisdag 17 april 2012

VAMS

Vård Av Mig Själv.

Det är vad jag ägnat mig åt idag. Blev dunder förkyld under loppet av ett par timmar igår kväll och bestämde mig för att vara hemma idag. Slutet av veckan är fullspäckat med händelser och det finns ingen tid för att vara sjuk.

Däremot är detta att var sjuk något jag är extremt dålig på. I alla fall när jag inte är tvungen att ligga i sängen. Så fort jag känner mig det minsta lilla bättre får jag ångest för att jag inte gör något.

Bara detta att ta beslut om att vara hemma är skitsvårt och något jag jobbat på mycket genom åren.
Jag har tillbringat större delen av dagen i soffan och tittat på TV och däremellan jobbat med mina ångest attacker.
Men nu är snart denna dag slut och jag har faktiskt inte ens tvättat! Det ni! Det går inte många dagar på året som jag inte tvättar så det är en bedrift.
Så jag ger mig själv en klapp på axeln för en framgångsrik VAMS dag och hoppas att det lönar sig så jag blir frisk fort.

Kramiz J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar