fredag 27 april 2012

Pysselträff

Imorgon är det dags för min hittills största pysselträff. Har försökt begränsa packningen men det gick sådär. När man har sä mycket fina saker vill man ju visa allting.
Men jag kompromissade med mig själv och kommer helt enkelt erbjuda de som vill skjuts till butiken under dagen/kvällen.
Ska bli jätte kul att få tjattra med alla. Det brukar bli mycket skratt och fniss när vi träffas. I vanliga fall är vi hälften så många så det ska bli kul att se hur detta avlöper.
Har lite premiärnerver men det ska nog gå bra.
Alla är så trevliga och hjälpsamma.
Nu skiner solen och jag ska gå ut och försöka sitta still en stund i en stol på altanen. Brukar funka i ca 5 minuter och sen står jag med näsan i nån rabatt.

Wish me luck.

Ha det gott mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar